♥ Welcome ♥

♥ Pn Belog ♥

My photo
Salam Doploh Doploh TiGa. Owner Blog Kejap Ade. Kejap Takde.

27 January, 2013

~ WeekenDDDDD & Awak ~

Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum...
Semoga uols senantiasa berada didalam lindungan dan rahmat allah yg maha esa selalu...
Salam weekend... ^^-

Singgah sekejap update...
tp masih tiada cerita cerutu mantop...
masih tiada apa2 plan nk kemana2 hari ni...

Pssstttt... Psssttt... Psssssttt...

Ermm... pesanan buat awak ..

Awak....
Saye.... ermmm....
SAYA ni.. bukanlah seorang yg boleh menyelesaikan masalah...
Tp insyaAllah... saya seorang PENDENGAR yg setia...
Sedia mendengar segala masalah awak...
yg awak rasa nk cerita dgn saya...
Saya x rasa terbeban bila mendengar masalah awak tu...
Malah...
saya harap, saya dpt membantu bila awak luahkannya pd saya...
Jika bukan menyelesaikan...
Memadailah bila dpt buat awak rasa lega..

Terima kasih sbb awak sudi berkongsi masalah awak dgn saya..
Maafkan saya jika ade kekurangan... jika awak rasa saya ni memboringkan..

Jauh disudut hati saya gembira & tak boring..
Saya gembira.. gembira^^_

Awak..
Setiap masalah .. dugaan yg menimpa kita ni..
Telah pun ditetapkah yg maha esa..
Tujuannya ..
Supaya kita  kembali kepadanya...
Memohon petunjuk..
Dan allah nk kita berfikir ape kekhilafan yg telah kita lakukan...

Jika awak tlh menyedarinya...
Alhamdulillah...
Saya sentiasa mendoakan yg terbaik buat awak..
Cuma saya harapkan...
Di waktu & saat2 yg getir ini...
Awak kuatkan semangat...
Jgn difikirkan sgt masalah tu..
Saye tahu awak kuat..
Dan saye tahu awak tahu
SETIAP YG BERLAKU ADE HIKMAH DISEBALIKNYA..

Mmg saya x rasa spt ape yg awak rasa sekarang..
Hyppo Oren..
Sabar tau... sabar..

Notacomot~ Dugaan... huhuh... tiberr nk meluahkan perasaan kat sini plaksss.. hadap je la uolsss... ape plan hari ni??