♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

22 January, 2013

~ IC Baruuuuu ^^ ~


Bismillahirrahmanirrahim…
Assalammualaikum…
Semoga uols senantiasa berada didalam lindungan dan rahmat ALLAH yg maha esa selalu…
Salam pagi selasa ^^

Sudah kembali bekerja hari ni… Meowwwwwwwwww… *sambil buat senaman kucen* miahaha… :p

Semlm dgn penuh eksitednye g JPN kat Jalan Sultan Pj… G mengcollect IC baharu yg ditukar ganti.IC lama tu dah teruk benor rupenye… Hihihi… uols dah tukar? Ke.. cma yg paling lmbt sekali tuko…? Koh koh koh…ala.. masih ada masa lg… tp lg bagus klu tuko awal2…senang hati.. ^^

Ramai jugak manusia hari tu… Tp Service cepat..bagus2..tak sampai ½ jam tunggu no dah naik… xyah tunggu lelama..Semoga staff2 kat sana kekalkan mutu kerja mcm ni…
Haaaaaa.... See…. My new Identification Card *dgn penuh Vangganyeeeee

vv
vv
vv
vv
vv
Ic lama yg ada pada cma.. dah di tebuk cipnye..xleh digunakan lagiii 
*
*
*
*
*
*
IC lama.. dah teruk beno upenye.. terkoyak sana sini… miahahha

 *
*
*
*
*
                IC Lama & baruu… ^^_
*
*
*
*
*
*
*

IC baharu saye…. Wink2 ^^

Muehehe..ala cma..mcm le awk je dah tuko ic baru… *pang sekali* Cma ade DUA (2) IC sekarang tawww... :p :p
Wokey… masih ada hutang BW ngan uols… maafnye.. masih terhegeh2 jejak balas… terima kasih sudo dtg komen blog cma ye...

Notacomot~ Blog walking session started ..nntikan kedatanganku….. ecehcehceh… ^^



♥ Best Pings ♥

♥FaceBook ♥

♥ Library ♥