♥ Welcome ♥

♥ Pn Belog ♥

My photo
Salam Doploh Doploh TiGa. Owner Blog Kejap Ade. Kejap Takde.

25 January, 2013

~ H.A.T.I. KITA ~

Bismillahirrahmanirahim…
Assalammualaikum…
Semoga uols senantiasa berada didalalm lindungan dan rahmat allah yg maha esa selalu…
Salam pagi jumaat…

Huhuhu..senget nk keje hari ni..semlm cuti..esok pun cuti…tiberr hari ni nk keje…
Oh…. No no no … *meh pang berkali2 muka cma ni* Hamboi Hamboi cma…. Merungut Nampak! Huhuhu…Sudah..sudah...

Mari sama2 kita check hati kita..bersihkah ia? ade tak tompok2 hitam yg dah mula kelihatan? sudahke kita bersihkan hati kita tuuuuuu *merujuk kepada diri sendiri*

Mari kita renungkan sejenak.....

+
+
+
+
+



10 tanda hati yg mati

 +
+
+
+
+


Antara tanda2 hati yg KOTOR

 +
+
+
+
+

Tanda tanda HATI yang mati

Allah... Allah... Allah...

Ampunilah segala dosaku...
Sucikan hatiku...

Jauhilah aku dari kemaksiatan...
Aku mohon..
Ya Allah.... Ya Rabb...

berikan aku hidayah & petunjuk MU
Agar aku sentiasa menghindari kemungkaran
dan Terus mengerjakan perintahMU...

Ya Rahim...
Sesungguhnya Hanya engkau Maha pemurah lagi maha mengasihani...
Lindungi aku dgn rahmatMU...
Amin.. Ya Rabbal'alamin...


NotaComot~ hitamnya hati ni... bila nk berubah cma??