♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

20 October, 2012

~ Spaghetti & Mushroom Soup time! ~

Assalamualaikum…
Semoga uols semua senantiasa berada didalam lindungan dan rahmat ALLAH yg maha esa selalu…
Salam sabtu ^^_


Semlm dah start cuti.. Betape bestnye la dok umah goyang kaki… dan bangun bila matahari dah meninggi.. .har.har.har.
Haihhh… kemain ye ekau cma… ^_^

Memandangkan hari  ni ummi cuti…So..dgn rajin dan perkasanya ummi ulang tayang DVD Upin Ipin bagi memancing budok 2 org ni melekat kat Tv…bertujuan utk memfokus  memasak hidangan tgh hari a.k.a mkn petang  yg kononnye ala2 itali iteww.. har.har.har.

Bukan ape..sejak dari mlm ahad lepas diorg mintak nk mkn…Tapi ummi xsempat masak… Sian kat anak2 ummi ni… *haihh….pandai dah mintak mkanan grand2 ni.*. Hari tu cek lemari ade saki baki spaghetti..so..rebus dan makan dgn sambal sadin..keciput je pun..boleh pulak mintak lagi…

Jadinye hari ni ummi tunaikan permintaan masakan kamu ye anak2 ummi ter sayang. Siap ade mushroom soup lagi youuuu :)

Resepi cma ikot kat belakang  tin tu je…yg lain semua ikut dan je campak2 .Lagipun Seri ngan Faez mmg hantu mee dan sewaktu dgnnye..bihun ke,ktiaw ke, macaroni ke..Ape2 mknn berasaskan mee ni mmg peberet.. . same gak mcm ummi dia ni…hehehe :p

Bahan2 masakan

Kakak seri yg cedok sendiri..^^_

Ini Faez yg cedok sendiri jugak..

okehh..ini ummi yg punya!har har har :p

Ini portion abah :)

Last but not least, Mushroom soup! :)

Tara…………… Berselera sungguh kami makan kan untie2 & uncle….?

Sedap tau ummi masak…

*har.har.har*



NotaComot~ Uols mkn / masak ape ari ni??


♥ Best Pings ♥

♥FaceBook ♥

♥ Library ♥