♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

27 October, 2012

~ Buffered Earning for October 2012 ~


Bismillahirrahmanirrahim…

Assalamualaikum…
Semoga uls semua senantiasa berada didalam lindungan dan rahmat Allah yg maha esa selalu…
Salam pg ^^

.ME & BE. hUuuuuuu... v_v

Alhamdulillah… Be menempel lagi.. kali ni advertiser berminat dgn blog cma utk promote Nokia Lumia Asha Year End.

Terima kasih daun keladi wahai En Nuff… gumbira ni… jadila daripade takde langsung…dan harapannye moga2 BE ni mengeram lame skit..

Dah lame rupenye menempel…huhuh…BE yg bulan sept pun dah jadi ME..lihat sajelah hasil selama ianya menari2 di teratak ku ini..xdela sekencang uolss kan.. hihih ^^

Inilah die rupe iklam tu tauuu..hihih...

Klu uols nak tahu lebih lanjut tentang Nokia Lumia Asha ni boleh la halakan mouse dan KLIK INI. Klu tak pun, blh je klik2 iklan ni kat bawah entri post cma. kadang2 kat sidebar tepi kanan tu.. hihih..

NotaComot~Terima kasih uols yg klik2 tu…Klu dah klik2 kat belog cma gtau eh..nnti cma klik2 kat blog uols plak…I lap u la… hihih (‘’,)


♥ Library ♥

♥ Traffic ♥