♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

02 August, 2012

✿ Ramadhan, Bazar & Makanan ✿

......بِسْـمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم....
.... السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ


Semoga anda semua senantiasa berada didalam lindungan dan rahmat allah yg maha esa selalu…
Salam pagi khamis  ^^_

nielah rupe bazaar yg cma selalu pegi..

Bulan ramadhan dan Bazaar mmg sinonimkan? Mesti meriah Bazaar dgn aneka lauk pauk ngan kuih muih. Mmg syurga makanan sungguh la..-_-“.
Cma suke pegi Bazaar.

1->saje cuci mata tgk gerai2 kadang tu blh terjumpa plak kwn2 lama =).
2-> utk beli juadah berbuka.

Klu di ikutkan nafsu mkn ni,mmg rase semua gerai nk borong. Tp ikut kemampuan perut je la..lg 1 cma jarang sekali beli lauk pauk. Selalu mesti beli kuih muih @ pun air buah. Klu beli pun bila time teringin sgt nk mkn @ pun ade hari yg mls nk msk.tp still 1 jenis je..

keadaan yg baru buka..klu dah sampai peak hour,nk jalan pun berlaga bahu -_-"

Kat kawasan umah cma ni ade beberapa tempat yg dikhaskan utk tapak bazaar. Antara Bazaar Ramadhan Taman Medan, Taman Dato’ harun, Kg Lindungan, Taman Sri ManjaTaman Sri Sentosa, dan Pjs 4. Yg cma selalu pegi di bazaar Taman Medan.ianya dekat je dgn rumah.Mmg penuhla dgn lautan manusia.. berbilang kaum dan bangsa nyahhh…
1 malaysia lah katekan =)


Hihihihi...Setahun sekali jumpa bazaar ni...selalu pasar malam je... gerai yg menjual pun meriah ckit...mcm3 hado... Bawak seri ngan faiz sekali aduyaii.. jenuh nak mengejar ditgh2 lautan manusia tu...huhuhuh..


NotaComot~ Suka pegi bazaar? Selalu beli ape je?


♥ Best Pings ♥

♥FaceBook ♥

♥ Library ♥