♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

16 July, 2012

✿ Yusuf Taiyoob Punya Pasal✿

Assalamualaikum... 

Semoga anda semua senantiasa berada didalam lindungan dan rahmat allah yg maha esa selalu...


Buah Kurma Yusuf Taiyoob

Salam pagi senin.. :)

Alkisah...kakak seri dan adik faiz ni btl2 buat cma terkujat..dah lama perasan pasal mende ni..simpan dulu...baru ari ni nak story2 ...

Pernah tak ternampak iklan buah kurma yusuf taiyoob kat tb tu?? mesti pernahkan.. Ade satu hari tu,mase mula2 iklan di keluar kat tv..cma tgh syok lepaking baca surat kabar kat ruang tamu...yg anakanda berdua ni sibuk men beskal..

tetiba je,angin x de..ribut xde..berkejaran mereka berdua lari menyorok kat sebalik bantal yg cma buat lapik tu...huru haralah kejap dgn lontaran vokal mereka berdua... dgn beskal yg tunggang terbalik....ingatkan ape menda la yg kacau mereka..pucat cma dibuatnye...

"momok..momok".. ah sudah..momok ape plak yg dorang dok takutkan ni??
rupe-rupenye... momok yg ditujukan itu adelah iklan buah kurma Yusuf Taiyoob...

iklan tu terselit aweks yg cuma tunjuk biji mata menjeling2 tu...
Alahai anak2 umi...itu mata ye..sayang ku intan payung..bukan momok ye... awek punye cantik gitu kate momok...sentap awek tu klu dia tahu.. kih kih kih =D

Sudahnye...mereka sambung main beskal semula..tp sehingga sekarang bila iklan tu kuar,cma cpt2 tukar ke siaran lain..ade mase mereka seram tgk..ade mase buat tak tahu je.. huhuh..apekah???

nie lah iklan yg cma ceritakan tu.. ~



NotaComot~ hai la anak2 umi..mcm2 kerenah kamu berdua ni.. =D

♥ Best Pings ♥

♥FaceBook ♥

♥ Library ♥