♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

24 July, 2012

✿Terawih & anak- anak ✿


Assalamualaikum… 
Semoga kalian semua senantiasa  berada didalam lindungan dan rahmat allah yg maha esa selalu…
Salam pagi selasa… ^^_



Herrmm…. Sejak dah mula nk pegi terawih ni [almaklumle..den keje shift..bila 2 minggu keje mlm, x dpt nk g terawih.. =(] cma x bwk pun anak2 sekali.. baik seri @ pun faiz.. Dua2 Tinggalkan kat umah dgn mak cma…memandangkan mak xdpt nk g terawih, Minta pertolongan dari beliau.. Mekasih mak, tlg jagekan cucumu iteww..

Ada yg Tanya,kenapa cma xbwk je sekali?
Sebabnye, Seri jenis yg x blh dok diam.klu ade kengkawan lagi la.silap haribulan riuh rendah dewan masjid tu dibuatnye.

Mase bwk die pegi mengaji dan baca yassin pun x tenteram dibuatnye..Inikan pulak ke masjid.Jadinye,seri terpakselah tinggalkan di rumah.. InsyaAllah.. Nanti seri dah besar cikit umi bwk g terawih ye…

Pengalaman tgk sendiri kanak2 buat bising hingga mengganggu jemaah yg sedang menunaikan solat buat cma jadi lebih peka.

Siap2 pakai telekung ikut umi g terawih mlm ni

Tp tu la… semlm baca entri kak yus yg INI , betul jugak ape yg dicoret kak yus tu..
Ermm…mlm ni rasa mcm nk bwk seri sorang..Adik faiz kena tinggalkan lah dulu...Iskhhh… Mencabarnye… Harapanya Seri dok diam..

Notacomot~ Uols mcm mana? Bwk sekali tak anak2 pergi solat terawih?



♥ Best Pings ♥

♥FaceBook ♥

♥ Library ♥