♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

10 July, 2012

✿ Tamat riwayat + Pengganti baru ✿

Assalamualaikum…

Semoga kalian semua senantiasa berada didalam lindungan lindungan dan rahmat allah yg maha esa selalu…
Salam pagi selasa...

Sayonara..terima kasih atas khidmat mu selama ini.. :p

Alkisah..piyuk menanak nasi dah jahanam dek kerana diriku yg ganas menggunakannye… Alahai cma.. tau perabih duit je ekau ni.. *dush*…

X lama sgt berjasa piyuk ni…adela 3 tahun mengguna pakai…kelmarin dah tamat riwayatnye. Terpakselah diriku menanak nasi guna dapur gas walhal diriku sangat fail … ermm…masak jugak nasi tu..tapi keras ckit… hehehe.. x boleh jadi… kena beli baru… x lama lagi nak masuk bulan pose..sah2 la hari2 kena masak nasi dari bulan yg x pose…ngeh3… ^_^

Sudah tawar hati ngan produk tu.. jadi suke2 beli yg jenama lain plak..kebetulan ini je yg paling kecik isipadunye..yg lain besar gedabak…cma kat umah dah la jarang mkn nasi..masak nasi selalu 1 ½ cawan je..cukup utk hubby ngan anak2. Beli yg besar gedabak nnti nasi tu jadi hangus jadi kerak ajo.. hohoho…
tara...welcome3...jasamu amat diperlukan :P
Selamat bertugas wahai piyuk baru… wakakaka…

Uols guna piyuk nasi jenama apa? Tahan lama dak ?

NotaComot~ saje menempelkan entri piyuk ni..kite tgk berapa lama dia boleh tahan…
*harap2 lama la ckit jasanye ye..piyuk!*

♥ Library ♥

♥ Traffic ♥