♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

25 July, 2012

✿ Seri : Jom Solat Terawih! ✿


Assalamualaikum… 

Semoga anda semua senantiasa berada didalam lindungan dan rahmat Allah yg maha esa selalu…
Salam petang… ^^_

Jeling menjeling..
Hai untie2 dan uncle2 ... Puasa tak hari ni? Seri pose.tp kejap je..bangun tidur td dah mintak umi buatkan susu..hihih..selamat berpuasa ye semua..

Khusyuk sgt la tu sampai pejam2 mate dia..hhihi
Seri suka kacau umi bile umi tgh solat. Bila tgk umi solat, Seri pun terkedek2 nak solat sama. Mase tu seri xde telekung. Jadi,umi pakaikan seri telekung umi yg lagi satu. Besarrrrrnye… Tp seri suka bila kain tu kembang2 macam gaun bila di tiup angin.

suka bila dapat mengacau uminye solat..rrrr =)
Ari tuh, umi ade belikan telekung solat yg baru utk seri. Seronoknyeee…
Lepas ni blh la seri ikut umi pergi solat terawih sbb umi ckp klu seri jadi gugurl yg baik umi nak bawa sekali… 

senyum  xnmpk gigi.. ^_^
Seri dah pegi ikut umi solat terawih semalam..errr.. nak tahu apa seri buat sepanjang umi mengerjakan solat?? Tu kena tanya umi la. Sbb seri … hihihihi…


sejuk hati umi tgk dahi kamu mencecah sejadah... ;'(
Paling suka pic yg ni.. Sebak je tgk..='(
NotaComot~ Nnti Cma ceritakan pengalaman pertama bawa seri pergi menunaikan solat terawih di masjid. Ada yg dapat meneka tak ape yg berlaku?
=D


♥ Best Pings ♥

♥FaceBook ♥

♥ Library ♥