♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

03 July, 2012

✿ Picnic Time! ✿

aSSalamualaikum…
Semoga kalian semua senantiasa berada dalam lindungan dan rahmat allah yg maha esa selalu…
Salam Selasa…

Sign Board

Pintu masuknye * sila abaikan karat2 iteww*
Alhamdulillah… hari ni dah x sakit perut & Cherry Berry lagi…terima kasih kwn2 yg doakan cma sembuh… =’)

Hari ni nak bercerita pasal Picnic yg cma pegi ahad lepas.Kami pergi ke Hutan Lipur Lentang kat Sempadan Pahang + Gombak. Ianya mengambil masa lebih kurang 40 - 60 minit Perjalanan dari arah KL.

Cma x masak..mkn semua kami tapau kedai.muahaha…yg pergi pun kami ber 4 ditemani adik ipar cma 2 org… best la jugak tempatnye..tp air sungai tu x sejuk sgt dan agak keruh..mungkin sbb kami di level bawah agaknye… xterdaya den nak panjat sampai atas.. anak2 pun dah eksaited kemain tgk air trjun tu…tau nak terjun je… muehehe…

Awas..entri byk gambar…sila jangan bosan!...

hutan yg nyaman!

ramai gak manusia kat cni..tp x terlalu crowded

air yg mengalir lajuu

byk batu ohhh

see..airnye keruh sikit..

dalam jugak paras dada

tempat parking kereta berada di atas nun
 
seri & faiz yg eksited

main pasir je la kejenye...

seri yg x nyempat tuko seluar..abis berpasir jeansnye...

umi pun tumpang sekaki men pasir..muahahaha

kakak seri... =D

ahahaha..seni yg tak menjadi seninye.... adoila.. v_v

ajar faiz berenang..

umi telah didera oleh abah...lemas sekejap..hampeh..!

faiz  yg lagak berani nak menyeberang ke arah abah & umi..

en asben : Peace yawww! =D
NotaMerapu: Best la kali ni cma mandi air sg @ terjun badan dah gegata lg..syukran!


♥ Library ♥

♥ Traffic ♥