♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

02 July, 2012

✿ Diarrhea + Mc + Bola = JULY ♥! ✿

Assalamualikum...
Semoga kalian semua senantiasa berada dalam lindungan dan rahmat Allah yg maha esa selalu...


July in Love.... wink2.. ^_^
Malam baru ade mase nak menghapdet belogku bersawang ni...
Fuhhhhh.. Fuhhh... Fuhhh...
Sudah masuk 2nd July... Ehem... Welcome July! x lama lagi dah nak puasa... excitednye... hihihihi..


sakitnya pewot ku.. huhuh.. ='(
Hari ni, pagi2 lagi dah kena ceri beri dan sakit perut..ape pasal pun x tau la.. last cma mkn semalam pun ayam goreng kepsi... Ermm... sakit perut yg x menahan tu... dah elok masuk keja pg td,tetiba sakit perut makin menjadi2. x boleh tahan.. gtau head kata nak ke Klinik.. dpt la 3 jenis ubt yg perlu dihabiskan dan MC.. Alhamdulillah... dah oke sikit sakit perut tu..tp masih lg ceri beri.. Semoga diriku cepat baiknye... ='(


Spain- UERO 2012 
Tahniah buat Spain kerana berjaya merangkul juara EURO 2012.. 4-0 Tu... 
tp cma xde eksited sgt.sbb bukan penyokong spain... dan x frust sbb bkn penyokong italy... Cma sokong brazil.tp dorang x berentap dlm game yg ni..game yg satu lagi..hohoho...


Yehaa... Ini yg paling best! & di tunggu2
Semalam [ahad] cma g picnic ke Hutan Lipur Lentang.. best tau.. Esok2 cma update psl tempat tu..sekarang ni..nak berbalas kunjungan ke jiran sebelah umah.. tq pada yg sudi singgah & komen.. i lap u la... =D


Nota comot~ Mudah2an,mlm ni dah okeyla ceri beri ni.. klu x..rugi 1 hari lg nak pose ganti...ade lagi berbelas hari lg nak ganti b4 ramadhan ni... Sobs.. ='(



♥ Library ♥

♥ Traffic ♥