♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

15 June, 2012

✿ JeReBu! ✿

aSSalamualaikum….
Semoga kalian semua senantiasa berada dalam lindungan dan rahmat allah yg maha esa selalu…
Salam Petang Jumaat…
Live at 2.50 pm
Baru berkesempatan nak hapdet blog…kelam kabut ckit cma ari ni..dek kerana faiz yg diserang ceri beri sejak semlm..so..pagi td bwk g klinik…Alhamdulillah…xde ape2 yg merbahaya..doc suspect mungkin tersalah makan….ermmm…faiz mkn ape la ni..??semoga si teruna umi ni cepat sembuh ye.. :’(
jerebu..huk3

Berbalik kpd tajuk..jerebu..ya!! di daerah petaling jaya ni teruk benor jerebunye…patutla awal pagi tadi kuar kabur semacam je…ingatkan kabus ala2 kat genting highland tu..upenye jerebu…tgh hari td berdesup g tempat keja merempit bahang semacam je..huk3…
terasa bahang dok kat luar ni..

Dok dalam bilik ekon ni pun rase x puas sejuknye..selalu beku je..huhuh..padanlah muka..baru rasa bahang dunia..ye dak?? Akhirat nnti?? Nauzubillah…

Kawasan uols berjerebu tak??

♥ Library ♥

♥ Traffic ♥