♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

21 June, 2012

✿ Faiz : Sambutan Hari Lahir ✿

aSSalamualaikum…

Semoga kalian semua senantiasa berada dalam lindungan dan rahmat allah yang maha esa selalu...
Salam pagi khamis…

2 years old


Huhuhu…Baru ade mase nak meng upload gambar2 besday boy..
Untuk besday kali ni umi x buat besar-besaran yg mcm besday 1 year aritu..

Opah x sihat,uwan pon x sihat..jadi sambutan ala kadar je…yakni hanya kami ber4 (umi,abah,kakak seri & faiz) je yg menyambutnye…Makanan pun xbyk yg dimasak..kami je pun..huhuh..

Anyway…besar @ kecik sambutan tu yg penting umi sentiasa nak yg terbaik utk anak2 umi…..kek kali ni pilihan dari abahnye..hehehe..layan jer la pic  yg xseberape ni..

Muke faiz yg eksited

Seronok bila dinyanyikan lagu 'hepi besday 2 u'

teruja tgk mainan atas kek tu sebenarnye

dan lagi aksi nak memotong kek

amboi..menjeling bila umi mintak pisau potong kek tu

gaya ala2 peace nye -_-"

kakak seri yg terlebeh eksited..

kan dah berebut...

yeah! pose wajib ngan umi..nasib bek x pakai baju cantik..abis kotor baju dorang mkn kek..

faiz says : yeay! im 2 years old now!!

Umi sayang anak2 umi ketat2 mcm selalu.. :).

♥ Library ♥

♥ Traffic ♥