♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

21 May, 2012

✿Tukar – Tukar ✿


Assalamualaikum….

Semoga kalian semua senantiasa berada dalam lindungan dan rahmat allah yg maha esa selalu..
Salam pagi Monday!

Pagi ni alarm hp x berbunyi..Punyalah ‘bengkek’..Sedar2 je dah kol 7.30am..Tu pun pasal mimpi tgh makan..hohoh..Nasib la minggu ni ‘ABC’..Klu x sia2 terbabas subuhku ..phewwwwwww -_-“

*header baruku*
Ape lagi..berdesup bangun mandi dan siapkan anak2 nk anto umah pengasuh…Alhamdulillah x kena wake up shock..klu x sah2 pening kepala pagi ni..Sampai opis kol 8.00am…
*betapa lajunya diriku merempit* hoho..sentiasa berhati2 dijalan raya okeyyyy!..

Entri special nk ucap terima kasih byk2 kat abby a.k.a mummy suria lekatlekit gurl… Rajin mummy lala godek2 pic buat header utk cma..Terharunye…Header yg selama ni terpacak disini adelah hasil editing dari mummy lala..cantik bukan? ^_^..Nak buat header sendiri masih xreti2 lagi.. *pang* masih belajar.. v_v

Makanya dgn berbesar hati inginku memacakkan header baru yg menggantikan header yg sekian lama terpacak kat sini..

I lap u la mummy… hihih..

Sape yg berkenalan ngan mummy lala meh singgah BlogMelekatLekit

Buat abby..tenkiu tau..xjemu2 edit header utk cma..hehe…JazakallahuKhairanKhatira ^_^


♥ Library ♥

♥ Traffic ♥