♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

24 May, 2012

✿ Seri & Faez : Pabila Mereka meragam ✿


Assalamualaikum…
Semoga kalian semua senantiasa berada dalam lindungan dan rahmat alah yg maha esa selalu…
Salam khamis~

Huhuhu…Semenjak dua menjak ni Umi rasa asik nak marah je ngan budak berdua ni….
 >Seri ngan faez… <
anak dara umi.. ^_^
Si Seri puteri sulong yg sorang ni… Semakin sensitip…asal salah cket je mula la menangis..berebut barang ngan adiknye pun mulela menangis..perangai ‘cengeng’ ni pun semakin menjadi2 lately..

hohhooh…..umi stresssssss~..kdg tu hilang sabor gak ngan die..bila dah start nages tu susah nk pujuk….klu dibiarkan, melodinye blh sampai berjela2! alahai seri..umi sekarang guna pendekatan memujuk sambil memeluk dan meriba..boleh dipakai jugak..tp faez pulak la yg jeles… -_-“

Si faiz,Putera yg bongsu ni, peel yg menjadi2 sekarang ni,x blh langsung nak berenggang ngan umi….even klu abah die ade..Umi jugak jadi sasaran…Umi hilang kejap dari pandangan mata mula la…
anak jantan umi.. ^_^
“Mi……..Mi…….Mi……..’ pastu teriak sakan… Kadang2 segan gak ngan jiran tetangga…ye la..vokal si faiz ni boleh tahan no…sekali lontaran dilakukan makaihhhh….stressssssss!
Nak masak pun ikut je mane umi pegi.ke sinki..ke dapur..kdg2 risau je kot2 terpercik minyak panas..satu hal je nnti..Hai la faez..anak jantan umi ni dah besar ye sayang….xmau la nk manje ketat2 sgt ngan umi…

Huhuhu..perangai anak2 mmg begitukah? hari2 I’m learn something new pasal dorang ni…
Paling x tahan bila dua2 tag team vokal suara..sampai umi jadi hulk! last2..umi cakap….
penawar duka lara umi  ^_^
“kakak ngan adik asik nanges je..nanti umi bagi ADIK BARU! Nak ADIK BARU tak??
Memasing diam.. “nanak….nanak…” hahaha..faham ke bebudak ni?

“Ha….klu xnak, main elok2 jgn nak gaduh2..”
Diam sambung main..pastu gaduh semula..hohohohoh..

---abah…………pertolongan Mu diperlukan…----

Hai la anak…… ^_^

♥ Library ♥

♥ Traffic ♥