♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

31 May, 2012

✿ MooD : Ke Tanah Tinggi ✿


Assalamualaikum….

Semoga kalian semua senantiasa berada dalam lindungan dan rahmat allah yg maha esa selalu…
Salam hari khamis..~

Cameron Highland
 Muehehe…
X acilah asyik uols je yg pergi ke Cameron ni…cma pun nak menggedik jugak ke sana!..hehehe.. :p
Mood dah ke Tanah tinggi ni..

Dah lama kut sejak dari form 1 baru la skrg nak jejak semula ke Cameron Highland…
Waduh….sabar cma sabar…jgn over exited sgt…Nak2 puak skrg tgh school holiday..maunye ramai manusia & jalan jem gila2 kat sana.. *spoil*

Sabar menanti utk menghirup udara bukit yg fresh dan rase sejuk2 & pemandangan berkabus..
Hahahaha…

Oh Cameron….tunggu daku ya… ^_^

p/s- Alhamdulillah...TERIMA KASIH yg xterhingga pada uols yg menasihati dan menegur apa2 kesalahan cma pada entri SEMLM.. terima kasih...akan cuba memperbaiki diri ini..
 


♥ Library ♥

♥ Traffic ♥