♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

09 May, 2012

✿Black Pepper Chicken Chop✿


Assalamualaikum..
Salam pagi Rabu..
Semoga kalian semua senantiasa berada dalam lindungan dan rahmat allah yg maha esa selalu..
Ehsan Google
Mwahahaha..Ingat nak buat entri rabu tanpa kata..tetibau jadi banyak kata plaks..lantak kau lah cma.. :p

Okeiss.. Hidangan yg Berjaya memikat selera anak tekakku ini.. Black pepper Chicken Chop yg di bedal di Restoran Ani Sup Utara Minggu lepas..dah basi baru nak tepek kat entri…wakakaka…Terus terang hamba bagitau..cma kureng ckit ngan Sup2 kat cni..Ntah le..x Sedap sgt..Tp..x tau la kans....selera lain2.Klu En Asben ye..die suke mkn sup kambing kat sini...
mwahahaha.. ^__^
Chic Chop ni berharga Rm8.oo..mmg berbaloi2 rasa & harganya..Cuma kene tunggu lama ckit baru sampai order tu..huhu..*ade je la komen kau kan* hehehe..
Pada yg rasa nk tuko selera moh le pekena Chicken Chop kat cni…Ngee….

Lotih..lotih…

♥ Library ♥

♥ Traffic ♥