♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

05 April, 2012

✿ Sate oh Satay ✿

السلام عليكم ورحمة الله.......
Semoga kalian semua berada dalam lindungan dan rahmat Allah yg esa selalu…

google ads

Hari khamis sudah…. Mati2 cma ingatkan hari ni masih hari rabu..hew hew.. * dush*
Baru nak Update blog.. MaaF ye..Tuan tanah ni di rundum Masalah “M” … *dush lagi*

Byk cerita…tp xtau nak mula dari mana..pusing2 dan jalan2 buat kacau kat umah org..
balik semula ke teratak sendiri..terus  klik  “sign out’”.. huhu..betapa diriku MALAS..
Adessss…

Okeh..cma sekarang selera betul nak mkn satay..sana sini org dok tayang satay..nah..mula la tekak ku buat pasal nak mkn satay..Semlm lepas hubby abes keja terus ajak die g cari satay.. dekat2  area umah je..dah lewat sgt pun..kol 11.30pm kut..huhu..Alhamdulillah…berjaya mkn 10 cucuk satay..hehe…tp hati masih x puas.. rasa nk mkn satay haji samuri..

Rupe satay yg Berjaya ku telan semalam..hehe
Minggu ni cma keja balik mlm.. mmg x menyempat la nak g sana..huhu… sabo cma sabo….
Ingat sabtu or ahad n ink jugak g mkn satay haji samuri tu..Mungkin disebabkan cma puasa agaknya..selera & kehendak tu melampau2 mengalahkan org mengidam.. hahaha..

Uols tau mana2 kedai yg sataynye  sedap2  area lembah klang ni..??
Err..suka mkn satay x?

Heehehehe..^^_
Err... sate ke satay ye??

 

♥ Library ♥

♥ Traffic ♥