♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

02 April, 2012

✿ Sahabat / Cinta Platonic ✿

السلام عليكم ورحمة الله.......
Salam hari isnin...
Semoga kalian semua berada dalam lindungan dan rahmat Allah yg esa selalu..


Sape semlm ade tgk nona kat tv3?? Cma tgh tuko2 channel..tetiba stop mase segmen Sahabat platonic siaran kat nona tu..hehehe..pestime dgr sebenarnye..pernah jugak ade relationship yg sama mcm ni..tp itu dulo2..skarang berkubur sudah ikatan tu..Percaya @ tak..susah sebenarnya lelaki dan perempuan nak jadi SAHABAT baik..mesti ade diantara mereka yg mempunyai perasaan lebih dari sahabat..kan3...? Ermmm.. Teringat pulak kisah dulu2.. *dush*
Okeh..hari ni sudah mula kerja..makanya ramai yg Monday blues..tp jgn Monday blues sgt..tak elok tau..nnti menjejaskan keperibadian kita.. hehehe..

Cerciter..uols ade sahabat platonic ni tak??
(●̮̮̃•̃) . (●̮̮̃•̃)
/█\ ♡ /█\
_ SaHaBaT pLatonIk _
^^_
Maksud sahabat / cinta platonic merujuk kepada persahabatan rapat berlainan jantina.

♥ Best Pings ♥

♥FaceBook ♥

♥ Library ♥