♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

30 April, 2012

✿ BERSIh sana BERSiH sini ✿


Assalamualaikum…semoga kalian semua berada dalam lindugan dan rahmat allah yg esa selalu..
Salam petang!
ehsan google
Mmuahahaha..ade yg dah kematu  KE tgh pic lipice tu??keke..
Ada je tuan rumah kat sini..dek kebizian membataskan masa utk menghampiri blog kesayangan hamba ini..

Wahh…sejak dari BERSiH rally ari sabtu lepas..sampai kehari ni di laman muka buku dan blogger membincangkan isu ini..BERSiH ke?

Cma? Ntah la..nak komen byk2 pun tarak guna..tgk rakyat mesia kat luar Negara sane elok je buat rally BERSiH  ni,tp bila tgk pic yg kat Negara MALAYSIA ku yg tercinta..adoila..Itu bukan duduk bantah..itu pergi serang..kesian kat umat2 manusia berbaju kuning, wartawan2  mahupun inspector sahab yg cedera mase rusuhan tu berlaku..sape salah??


Tepuk perut tanya lapo ke tak..??

Errr..cma lapo gak ni..nk tunggu waktu berbuka kurang dari 2 jam lagi..hihihih.. ^_^

♥ Library ♥

♥ Traffic ♥