♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

23 February, 2012

✿ pemain bola sepak [celup2] ✿

السلام عليكم ورحمة الله......
Salam pagi khamissss..
Semoga kalian semua berada dalam lindungan dan rahmat Allah yg esa selalu....

Hehe..pemain bola sepak la sangat...saje je nak tunjuk kat uols baju baru beli kat pasar pagi ari ahad lepas..

Dah lama sebenarnye nak beli..x terbeli2..last2 tgk blogger kak yus tayang kat cni..cantik tgk anak2nye pakai baju sedondon...dah buleh buat team bola sepak.. hehe..
Cma pun teringin nak tgk budak bertuah dua org tu pulak pakai baju bola..

Hello uncle2 dan untie2..
Cantik x kakak seri ngan adik ayish pakai baju bola ni..
ummi beli kat kami ari tu..
bolehlah kami main sepak2 bola dgn penuh gaye.... ^_^
kakak seri dgn gaya "peace" nye :)

bila disuruh buat  "peace" beginilah gayanye

muka aish baru lepas nanges..uwaaaa... :(
cma:akhirrrnya...  ^_^

♥ Library ♥

♥ Traffic ♥