♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

11 February, 2012

✿ mood mcm nak kelaut... ✿

السلام عليكم ورحمة الله.......
Hai readers... Semoga kalian semua berada dalam lindungan dan rahmat allah yg esa selalu..
google ads
Pagi sabtu?? Muahaha...rajin plaks cma menghapdet blog dipagi sabtu ye??Huhuhu.. cma bekerja pada hari ni..shemmmangat nih!..huahuahua..semangat sangat la kans..

Hmm...Beratnye  mata nak bukak pagi ni...mana xnye.. mlm td xleh nk titon.. ape lagi..cargas layan movie la..Final Destination Part 1-5..horor!..tp nak lagi horor.. (hehehe..bru cma tau en asben seram tgk citer cenggini) keh keh keh..adoila.. :)..abes melayan dvd, sambung plak melayan game angry bird ngan super Mario.. ha kau..dekat subuh baru nak lelap..sib bek solat subuh x terbabas..naye je..

Kepala otak ni asik memikirkan sesuatu je...ape yg cma fikir pun xde kepastiannye.. Bila byk fikir..makanya xleh tido..baca quran suda..baca soa sblm tido pun sudah..mengemas umah pun sudah..last2 tertido sambil men game.. huhu... ~_~

ingat nak pergi melepaskan angin eh.. melepaskan tensen la.. nak ke waterfall bahaye..aishh..musim kencing tikus berleluasa..seram nak mandi ngan bawak anak2 skali..ermm.. pergi pantai la.. ye tak??
Ke PD satu2nye jalan yg cma tau..huhu..tgk la esok..jadi ke ....x ke tak kesana..

Okey..ari ni murah rezeki..coz balik Dr kje ni bos nak banje makan ramai2.. hua hua hua..lagi tekanan perasaan lagi la mkn banyak..hehe.. best2..

Jom..ke Hertz Chicken Sunway Pyramid.. =D



♥ Best Pings ♥

♥FaceBook ♥

♥ Library ♥