♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

15 February, 2012

✿ Ice Cream ✿

السلام عليكم ورحمة الله....
Selamat pagi...semoga kalian semua sentiasa berada dlm rahmat dan dilindungi allah selalu...
eskem...^_^
Sebelum tu nak ucap teme kasih kat bos coz belanje kami makan ari sabtu lepas..
hehe..pasal bab mkn je mmg cma suka..of cossss... ^_^

memandangkan Pyramid hanye sebelah kolej je..maka lepas abes keje ari sabtu tu tros melangkahkan kaki ke chicken Hertz.. Tp yg xbestnye..variety food sangat la sikit..x mcm sebelum ni..tapi rege semakin naik..tak puas hati..  kat outlet lain banyak je..agak frust! Pic mkn2 kat situ x sempat nak hambek..gelojoh sgt mkn..huahuahua...

Pas abes makan bos offer kami nak banje eskem..adoila..peberet tu.. Apa lagi.. laju je la kami ke Hagen Dazz..hehe..
set ape ntah nama die..mahal *_*

model x berbayor :p

niss,Mr tan,Seri.xde dlm pic : Ariff,Kumarisan & wife,ejoy,liza
hohoh..model lagi..
sekian..Terimas bos!! Next year ade lagi kans..... :p



♥ Best Pings ♥

♥FaceBook ♥

♥ Library ♥