♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

27 December, 2011

✿Untuk Lelaki Yang Pernah Aku cIntai ✿

السلام عليكم ورحمة الله.......
Hai readers.....Semoga kalian semua berada dalam lindungan dan rahmat Allah yg esa selalu...
Salam pagi selasa!

Huhuhu...ari ni sudah mula bekerja setelah coti 3 ari..walaupun agak lemau..tp semangat nak bekerja tetap hado..heh..minggu terakhir untuk berbulan madu..tinggal 2-3 ari dah masuk bulan January..dan kebizian akan mula tanpa henti..oh ye.. shift 3 pon dah mula..adesssss!!

Coti 3 ari berkarat dok umah disebabkan ketidak sihatan eh..ade ke ayat tu..huhu..tidak sehat nyah..batuk2 mula menyerang..hari ni suara dan mcm ella..serak2 basah..(karok pon besh ni) hahaha...sakit tokak den ni ha..

X de ape2 yg menarik hari ni..just nak share satu ape ni ha.puisi kot..ntah la..cma amek kat web..lupa nk link dia..mhapnye tuan umah..cma copy kata2 ni..sgt sweet....
Add caption

Untuk lelaki yg pernah aku cintai..
Ada musim yg terindah dlm hidupku..
Ada cinta dalam tangisku..
Ada lagu dalam senduku..
Sedetik kenangan musim berlalu..

Untuk lelaki yg pernah hadir dalam hidupku..
Perlu kau tahu dalam diriku masih bersisa setitis bahagia..
Pernah singgah dalam pelukan mu..
Juga derita dan carik luka..
Sempat berpaut pada kenangan..
Bisa membuat airmataku mengalir darah yg paling hitam..

Buat lelaki yg pernah mencintaiku..
Masih ku damba cinta yang lalu..
Pernah berlabuh di mutiara hati..
Biar dekad berganti dekad..
Biar musim datang dan pergi..
Demi untuk kalian..Wahai lelaki yg pernah aku kasihi..

Ku utuskan puisi tersisih ini..
Buat kenangan dan titipan..
Tanda cinta tak pernah padam..
Dari hatiku yg tulus..
Untuk lelaki yg pernah aku cintai..

*Khas utk kamu syg.. ♥*
Pic yg cantek tu cma amek dari >SINI<

Notacmot~hehehe..jiwang x..jiwang x..?




♥ Best Pings ♥

♥FaceBook ♥

♥ Library ♥