♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

06 December, 2011

.: Selesai Suda.... :.

السلام عليكم ورحمة الله.... 
Hye readers..semoga kalian semua berada dalam lindungan dan rahmat Allah yg esa selalu..
Selamat pagi!
Alhamdulillah...audit semlm berjalan dgn okenye walaupun ade masa2 tu berlaku pertikaman lidah diantara auditee dgn auditor.Huh..peranglah kome semua..jgn libatkan kami ni suda...haw haw haw..Hilang segala keluh kesah utk audit..fuhhhhhhhhhhhhhhh....lega...!rasa nak jerit2 sampai kuar anak tekak.. heh..  :)
Oke..sekarang ni musim tengkujuh kan..?sana sini ujan, banjir. Terbaru kat kajang banjir..tgk video dan gambar2 tu..allahuakbar.. syukur Alhamdulillah kat kawasan umah  cma ni x dilanda banjir (even nun belakang sana ade sungai klang) huhu.. mudah2an semoga allah melindungi kita semua dari malapetaka yg tak diingini..
Huhu..terbaru..cma diserang sakit lagi..sesema dan batuk2..mmg antibody cukup2 kurang utk melawan penyakit..na..dah 3 hari suara ku serak2 basah ala2 ella you..kalu g karok ni maunye ujan turun x henti2.. heh..
Dan bagi cma..mende yg paling mujarab utk mengubati batuk2 selain dari mkn ubat batuk adelah dgn memakan mende2 yg berunsurkan AIS! Walawehhh..dapat pekena ABC yg sejuk tu pun sodap..eskrem ke..tp ahad semlm tekak ni tergaru nk sedut ice blended makanya berdesup la pegi kedai beli mende ni..dan 
hasilnye...tara............
Blue Cloral smoothies with bubbles.. nyum2..silalah jamu gambarnya sahaja...hehe..
Notacmot~Rasa2 mcm virus M sudah mula menular..boss..esok Mc bole....??kikiki..:)

♥ Library ♥

♥ Traffic ♥