♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

20 December, 2011

.: New Facebook Timeline :.

السلام عليكم ورحمة الله...
Hye readers...semoga kalian semua berada dalam lindungan dan rahmat allah yg esa selalu...
selamat pagi selasa!..
klik sini utk pengetahuan lanjut :)
sape kat sini yg rajin berfacebook??mesti dah tau kan pasal facebook timeline ni..cma dah update..uolss sudah..??
mula2..tgk macam fussy je..serabut..x faham ..puas godek2 n belek2..yeah!!!
akhirnya..sudah jatuh cintan sama ini facebook timeline..
meh nk tayang ckit facebook timeline cma...
ade cover profile..tp cma rse cam header pun hado..hehe

public view

boleh tracking balik post kite yg lama2..admin mahupun friends blh tgk

public view
notacmot~uols yg belum upgrade lagi..cer try skrang..coz 25 hb nnti facebook akan launch timeline baru ni..
klik https://www.facebook.com/about/timeline



♥ Best Pings ♥

♥FaceBook ♥

♥ Library ♥