♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

04 December, 2011

.: Maksud LIKE di Face Book :.

السلام عليكم ورحمة الله.... 
hye readers...semoga kalian semua sentiasa berada dlm rahmat dan dilindungi allah selalu...
google ads
salam tengahari AHAD!cma bekerja ari tau..huhu..

xde ape2 story yg menarik..cuma cma masih sesema ngan batuk!
huk huk..terasa ingin menonton filem OMBAK RINDU yg semakin mengganas di Facebook,twitter & blog..yer la..sumer pun dok hapdet pasal citer ni..full house katenye..
cma nk pegi..tp ngan sape..?en asben x minat citer2 jiwang melayu ni..huhu..xpe2...akan difikirkan kemudian nnti..


suka LIKE status di Facebook?meh cma nk share ckit..hehehe

Maksud LIKE
✿ LIKE boleh jadi sebagai tanda kita TERbaca status rakan kita
✿ LIKE boleh jadi tanda kita sukakan status tersebut
✿ LIKE boleh jadi tanda kita setuju dengan status, bukan dengan maklumat status
.✿ LIKE boleh jadi sebab kita takde kerja lain dah nak buat
✿ LIKE boleh bawa maksud sindiran kat status rakan kita tuh
✿ LIKE boleh jadi kerana kita kenal individu tersebut walaupun status dia ntah pape, untuk jaga hati dia, kita TERpaksa LIKE
✿ LIKE boleh jadi 1 medan demonstrasi senyap
✿ LIKE boleh membawa maksud protes
✿ LIKE boleh jadi sebab rakan kita yang minta kita LIKE status mereka
notacmot~hehe..cma suka like je..pastu baru baca status tu..

♥ Library ♥

♥ Traffic ♥