♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

16 December, 2011

.: cuTi sakIt semInggU :.

السلام عليكم ورحمة الله....
hye readers..semoga kalian semua berada dalam lindungan dan rahmat Allah yg esa selalu... Salam pagi jumaat!Alhamdulillah kita masih disini...kejapp je dah jumaat..huhu..
google ads
Alkesah...cma dapat MC (cuti sakit) selama seminggu kauuu..sebb ape?Kata doktor cma kena virus chicken pox (cacar air).masuk hari ni dah 3 hari cma bermalas-malasan kat umah..rabu lepas g keje..pastu x sampai beberapa minit,kene 'halau' balik..dorang soh cma g klinik mintak kepastian ngan doktor pasal muka cma yg berbintat2 mcm kena geget nyamuk..tgn ngan kaki pon ade ckit..pergi aje la..huhu..dpt cuti.. ^_^.
google ads *rupe sebenar chicken pox*
Yang pastinya..cma x rasa mende ni chicken pox.sebab ape? cma x rase demam, pastu bintat2 ni dah x kuar,rase gatal tu ade la..dr pengalaman cma ianya macam gatal2. klu uols penah mengalami gatal2 kat bdn yg kena sapu air garam tu,itulah rupa + rasanya..doktor ni silap kut..-_-"
google ads *contoh gatal2 yg naik kat muka..tp agak merah & kecik2*
Huhu..xpe la doktor..kita wait n see..
baru cma teringat yg cma ni ada alahan kut ngan air sungai/ air terjun..kot2 la..sbb ape.. sejak cma kawen sampai la sekarang..tiap2 kali cma mandi air bukit ni badan mesti on the spot kena bintik2 gatal..last mandi air sungai 2 tahun lepas kat ulu bendul..kena jugak.. ermm..punya lama cma x mandi sungai.kan hari isnin lepas g mandi sungai..AHHA! kan3..tp masa mandi tu x de pulak terus kena..esoknya baru bintik2 gatal tu wujud..huhu...


Apesal ea jadi mcm tu??huhuhu..Alhamdulillah la klu ianya bukan chicken pox spt yg dikatakan oleh doktor..sabar je la..apepun..cma dah lemau cuti dan x buat ape2 kat umah ni..huhu..cuti sakit sampai 21 hb depan..huhu


notacmot~chicken pox..oh chicken pox..sekali gatal2 da..heh.. ^_^

♥ Best Pings ♥

♥FaceBook ♥

♥ Library ♥