♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

22 November, 2011

.:tahniah harimau malaya! :.

السلام عليكم ورحمة الله....
Hye semua..semoga kalian semua berada dalam lindungan dan rahmat allah yg esa selalu..
Selamat tengah hari!
google ads
Sepi teratakku 3 hari x berupdate..mahap ye..tuan tanahnye ade mood yg x selari sket nk update blog...huhu....
Apepun,i ‘m back!!rinduuu sama kamoo semua..muehehehe..
Alkisah..semlm punya cerita..pasal sukan sea  la..bola bola bola..
Tahniah kepada pasukan bola sepak Malaysia kita HARIMAU MALAYA coz mnghujankan kemarau emas utk bola..walaweyy..setelah sekian lama...akhirnya emas berpihak kepada Malaysia!!
Google ads
Suka shot ni
Saket tekak den hari ni gara2 menjerit smlm..(hahaha..jerit ke teriak)..
Abes cerita pasal kemenangan kita,masuk pulak pasal kekalahan dari pihak tuan rumah..nmpk gaya pihak garuda mcm x puas hati dgn kemenangan  yg diperoleh kita..cma sempat jugak la tgk masa ending2 tu,mcm ade sikit  ketidak puas hati dorang..huu..

Saket hati jugak ngan pemain dorang ni..asik nak cari kesalahan kita je..pastu x hormat langsung bila lagu Negara kita berkumandang siap menari2 lagi..mne la kesedaran mentality dorang ni..
(opsss...x mo gaduh2..cma Cuma menyuarakan ape yg cma rase betul)

Hmm..apepun..tahniah la kepada pasukan harimau Malaya....!!

ngAuuuuuuuuMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!
Notacmot~riuh rendah kawasan umah dek jeritan dan teriakan jiran tetangga..maklumle..umah flat..begogau..hahaha..siap ade mercun bagai lagi..korang ade jerit2 x??

♥ Best Pings ♥

♥FaceBook ♥

♥ Library ♥