♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

04 November, 2011

.:selamat hari raya aidiladha:.

السلام عليكم ورحمة الله....
Hye readers..semoga kalian semua berada dalam lindungan dan rahmat allah yg esa selalu..
Selamat pagi...
Google ads
*lembu kene sembelih..part ni la yg den pitammm*
Diam x diam hari ni cma dah start coti..hoooyeeeehhhhh.....!ari ahad bersamaan ngan 6.11 kan dah diumumkan kita bakal menyambut hari raya haji @ korban..

Cerita pasal hari raya haji..ape persiapan yg uols dah buat?
Cma,xde baju baru, xde tukar langsir baru.. ape pun xde..
Just menu wajib pagi raya rendang ngan ketupat hasil air tgn bonda tersayang..

Cam family cma..raya haji x semeriah raya puasa
(sepatutnya kita kena sambut lebih meriah raya haji ni)..
Semuanya pun biasa2 je...huhu

bercerita pasal hari raya haji ni..mesti ade lembu.kambing. dsbg kene korban..
teringat satuuuuuuuu mase dulo..tertengok secara live lembu kene sembelih kat surau..huhuu...pitammm....
~selamat hari raya haji utk uols semua:dari cma & cintai aku seadanya~
*erkkk..baju recycle  raya puasa tahun lepas*
 X sanggup nk tgk lagi...mabuk darah upenye cma ni..
Sape yg penah tgk lembu kene sembelih..??klu ye..cma mmg tabik spring kat uols..
Yg siap lumur2 darah kat tgn tu lagi la...aiyarkkk....pening2...
Tp itulah ibadah kan..

Okelah..pada uols yg mengenali..cma nk ucap selamat menyambut hari raya haji..
Update awal2 takot nnti x sempat..dah coti..

Selamat hari raya haji/aidiladha buat semua..

♥ Library ♥

♥ Traffic ♥