♥ Welcome ♥

♥ Pn Belog ♥

My photo
Salam Doploh Doploh TiGa. Owner Blog Kejap Ade. Kejap Takde.

23 November, 2011

.: Selamat Hari Lahir Sahabat! :.

السلام عليكم ورحمة الله.... 
Hye semua..semoga kalian semua berada dalam lindungan dan rahmat Allah yg Esa selalu..
Selamat Petang!
Google ads
Hari ni, bertarikh 23.11.2011 adelah hari lahir bespren cma Ct aJa ..alhamdulillah..Perkenalan kami terjalin mase cma form 1 dulu..lama seh..kira2 13 tahun jugak la..dan Persahabatan itu semakin erat hari kehari..dari zaman single mingle sampailah dah beranak 2 ni..masih utuh! Terima kasih Ya Allah kerana izinmu kami masih bersahabat dan semoga persahabatan ini akan kekal selama lamanya..
Buat awk.

Selamat Hari Lahir Yg ke 2 puluh tettttttt.. hehe..umo kite sebaya sih!..Saya sentiasa doakan kesejahteraan dan kebahagiaan awak selalu....dan pada hari ni saya tambah lagi doa saya semoga allah panjangkan usia,diberi kesihatan yg baik,di panjangkan umur dan sentiasa dimurahkan rezeki..
Terima kasih kerana sudi jadi sahabat saya x kira masa kita suka & duka..dan saya sgt gumbira jadi sahabat awk sampai bila2..
kami mase single mingle

di hari bahagia ct aja

waktu aktif bersilat dulu

kami sekarang

Tak mau sedih2 ea..hepi2 selalu oke..
Last but not least semoga berbahagia selalu disamping hubby dan anak2 tersayang!
nie la keluarga bahagia dia~

doa utk kamu
*Cma sayang kamu2  yg ni jugak..
Lynn     Noie       Yatt      Feeza     Riena
Sayang korang ketat2..Semoga PERSAHABATAN kita kekal selama2 nya

Notacmot~cehh..cma pulak yg sedeh!