♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

18 November, 2011

.: cerita tentang Henpon? :.

السلام عليكم ورحمة الله....
Hye uols...semoga kalian semua berada dalam lindungan dan rahmat allah yg esa selalu..
Selamat pagi~

Alhamdulillah... dah masuk hari jumaat..penghulu segala hari..

Hmm..semalam  bile baca n3 papamifz pasal model2 henpon budok2 zaman sekarang ni...tergerak plak nk buat n3 pasai enpon yg pernah uols pakai..

Jom....kite flash back memori..
Cma punye??

Bermula memiliki henpon mase form 3...time ni ayah yg bagi enpon..model pertama yg cma guna nokia 3210..pernah tgk tak??hahaha...kompom der...baling hanjjj koma!meh nk tunjuk ckit..
Nokia 3210
Pastu..ujung tahun form 3 ade buat part time job..saje ikut n teman kawan2 kje..hasil dari duet gaji pertama beli enpon nokia 3310..hahaha..time ni memang model nokia 3310 ngan 3315 tgh naik..
Beli time tu rege kene ketuk dalam rm380 rasenye..enpon lama tu simpan sampai dah berkarat x bleh guna..jadinye..gune la nokia 3310 ni..syok edit2 lagu2,tukar2 housing..dari yg berkaler ala2 deepavali sampaila yg jenis transparent tu..huhuhu...last2 npon ni rosak coz  kene rendam dlm air oren dek anak jiran.wa sabar der time tu..nasibla..nk buat cano..x de rezeki...
Nokia 3310
Lepas tu mmg x gune enpon..jap..pastu gatai tangan gak..pecah tabung beli npon lagi..time ni kemaruk dengan nada polyphonic..hahaha..model yg  cma beli nokia 3200..agak lama jugak melaram enpon nie..pandai jaga..akhirnya..sampai la abes form 5..time ni dah masuk alam pekerjaan..enpon tu pun jahanam...
nokia 3220
Semakin menggadis kononnye..hahaha..keje dlm butik kat mid valley..dapt dwet gaji besar skit tukar enpon lagi..kali ni beli nokia 6280....time ni kemaruk ngan empon model slide2..dah mula nak berfhoto gedikss n Bluetooth bagai..tp masih x reti2 nak YM dan FB..tmark zuberk baru nak mempromosi fb katenye..tahun 2006 kut..huahuahua...time nie jugak la..cma jatuh cinta pandang ke berapa ntah ngan asben..hehehe..
Nokia 6280
 Dah jadi bini org..enpon kesayangan nokia 6280 tu pun menjahanamkan dirinya..huhu...dan asben hadiahkan enpon sony erricson w705....ala2 slide2 gak tu..bertahan sampai dapat bby kedua..pastu rosak dek faiz yg suka mamam npon tu..huhuhu..rosak..keypad x leh tekan..sampai sekrg ade lg..blm anto repair..
sony erricson w705
Sementara waktu tu guna nokia express music 5320 merah..asben jugak yg belikan hehe..
nokia express music 5320 merah
sekarang enpon tu dah bg adik ipar..dan sekarang jugak cma guna enpon baruuuu..
Samsung Corby ii..baru je pakai awal bulan 7 ari tu..hehe..
Samsung Corby ii.
sekian sje lah cerita tentang enpon ku..ha...uols??

notacmot~love my corby...huahuahuahua

♥ Library ♥

♥ Traffic ♥