♥ Welcome ♥

♥ Pn Belog ♥

My photo
Salam Doploh Doploh TiGa. Owner Blog Kejap Ade. Kejap Takde.

20 October, 2011

.: dimulut dan dihati seorg wanita:.

السلام عليكم ورحمة الله....
Hye readers....semoga kalian semua berada dalam lindungan dan rahmat allah yg esa selalu...

Selamat pagi uols...

Mulut kata lain...hati & realiti kata lain...
Apa cer????
google ads

MULUT KATA: Saya tak pernah sukakan awak!
REALITI: (Maaf.. saya tipu awak dengan kata-kata saya)

MULUT KATA: Mulai hari ni, saya tak nak jumpa awak lagi!
REALITI: (Tapi lepas ni, saya yakin yang saya akan rindukan awak)

MULUT KATA: Saya harap saya tak pernah jumpa awak dan jangan bimbang, mulai hari ini,saya akan lupakan awak!
REALITI: (Bukan senang nak lupakan awak..kehadiran awak dah sebati dalam hidup saya..)

MULUT KATA: Awak... saya benci awak sangat-sangat!
REALITI: (Awak.. sebenarnya saya sayangkan awak sangat-sangat!)

MULUT KATA: Saya tak nak tengok awak lagi, pergi,pergiiii!!!!
REALITI: (Awak... saya tak nak awak pergi...(T_T) )

:errr...itulah perempuan..kan kan kan..(-_-“)

*sumber fb


Notacmot~Coz saye juge perempuan.. =D