♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

01 September, 2011

.:mOod ~masIh raya lagI~:.

السلام عليكم ورحمة الله.... 
google ads
hye readers...semoga kalian semua sentiasa berada dlm rahmat dan dilindungi allah selalu...
hrpnye masih x terlambat utk ucapkan selamat menyambut hari kemerdekaan malaysia yg ke 54 tahun..(transformasi berjaya rakyat sejahtera) =D
google ads
diam x diam dah masuk syawal yg ke 3..huhu...bersawang blog x berhapdet..almaklum le..cuti raye..sape yg nk menghadap blog dgn tegar..kan2..ha...ape kesahnye raye uols??
cma??
bertolak balik ke kampung en hubby di kuala pilah n9 lepas bersahur pd akhir ramadhan aritu..raya pertma & kedua disana pastu petang tu dah bertolak balik pj..kejap je rasenye..tp tahun ni kurang meriah ckit..x cukup korum..akak x balik..coz thn ni turn die beraya ikut en suomi..apepun...enjoyla..hehe..tiap2 jam mengepam perut mkn lemang hasil air tgn uwan..mmg terrrbaek..homemade 100%..pure..isi lembut..xkeras kat tepi2..mmg sodap..pastu beraya ke umah sanak sedare..ponekkk!
la ni dah selamat sampai ke umah..beraya ngan bonda &ayahandaku puloks.syahdu nyee...tp raye tahun ni kurang meriah la...cam ade something yg terkurang...apekah???
xtaw nk citer ape dah..no idea..mata dah bersemut gara2 asyik mkn jer dr ni..mengantuks!
gambar,nnti cma haplod..usb ntah kemana ilangnye??
apepun uols..selamat beraya ye..yg kat kampung,x balik kmpng,tgh memandu,tgh merempit,tgh..tgh..hehe..semoga semuanya oke!..selamat beraya raya..
notacmot~cma pom nk beraya2 ke umah member2 sat g..
take care uols!
eh eh..dahsboard ni dah baru la..orange kaler gitu..

♥ Best Pings ♥

♥FaceBook ♥

♥ Library ♥