♥ Welcome ♥

♥ Pn Belog ♥

My photo
Salam Doploh Doploh TiGa. Owner Blog Kejap Ade. Kejap Takde.

08 June, 2011

.::Specialnye bau ketiak lelaki::.

السلام عليكم ورحمة الله....
hye readers...semoga kalian semua sentiasa berada dlm rahmat dan dilindungi allah selalu...

google ads
bau ketiak lelaki mampu menjadi penawar kepada gejala tekanan yang di alami oleh wanita???

betul ke??????????

Kenyataan ini dikeluarkan oleh Bahagian Biologi Manusia di University Pensyvlavania beberapa tahun dahulu.Kajian dilakukan di sana membuktikan bahawa peluh lelaki membantu kaum wanita menurunkan tekanan & melancarkan perjalanan haid.
google ads
Menurut laporan Jurnal Biologi of Reproduction America… Sebelum ini bau ketiak lelaki sengaja diproses daripada lelaki yang tidak memakai deodorant digunakan sebagai bahan ujikaji bagi mencari bukti bahawa hidung wanita boleh di goda dengan bau lawan sejenisnya.
google ads
Dalam ujikaji yang dilakukan, wangian semulajadi itu kemudian di sapukan ke atas bibir puluhan wanita berumur 25 & 45 tahun tanpa memberitahu ia adalah bau peluh lelaki & hanya diberitahu bahawa mereka sedang menguji satu aroma
wangian tersebut.

Enam jam pertama selepas itu, skala mood wanita yang di sapu wangian yang diperbuat daripada peluh ketiak lelaki tersebut di ukur. Hasilnya sungguh unik. Selain boleh mencerahkan mood, wangian ketiak lelaki ternyata dapat membuatkan wanita menjadi kurang tegang.(stress)
(dipetik dari Majalah PA & MA – Feb 2004).
google ads
Kalau tak caya, para isteri yang tengah stress tu bolehlah cium ketiak asben anda.Bagi kaum adam plak, simpan bau ketiak tu untuk orang yang tersayang..

hehehe….

So kalau isteri dok tensen tu...lepas balik riadah..calik sikit bau ketiak suami anda..yang masam tu insyaallah mood
anda akan ok. Ha..ha...ha.... selamat mencuba...Kepada para isteri jangan dok tension sangat...nanti kena cium bau ketiak.
google ads~kalu bulu ketiak cam ni rela ke??
notacmot~haw.haw.haw.ewwwwwss……uols penah cuba ke?