♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

01 June, 2011

.::faiz dah dpt kaki!::.

السلام عليكم ورحمة الله....  
Selamat pagi readers...semoga kalian semua sentiasa berada dlm rahmat dan dilindungi allah selalu...

dah masuk bulan june..kan..kan kan...:)
Muehehe…sebelum ni bukan x de kaki tu..ade..tp bila dah pandai berjalan ni..kemain dia!bak kate org tua2nye,ha…udah dapat kaki la tu..

Genab 11 bulan ayish dah mula menunjukkan minat nak berjalan..pantang lepa je,bangun nak berjalan..sebelum ni die malas..mungkin takut agaknye..tp dah besar ni dah semakin berani..cam tu lah anak teruna ummi..hehehe..

Dah besar die ye..dah faham ape yg org cakap..dah pandai nak memberontak bila kehendak die x dipenuhi..dah pandai menunjukkan rasa cemburu bila kakak menempel ngan ummi die..pastu x reti dok diam..asik nak memanjat!!..panjat katil?serah je la kat superman ni..panjat kerusi?meja??sofa??die lah juara..siap buat stunt lagi you..

Muahaha..keletah anak2 ni mcm2 kan..mmg menghiburkan hati..sampai abah pun pening kepala ngan mereka ni…

Lihat lah si dia yg “sudah dapat kaki”..
ya...saye lah mentenen..

tgk saye buat ape ni....

ahah..ummi jgn kaco ayish....tv ni ayish yg punye!!

kete singgit

ummi nak naik ke??x dpt....

yehaa...sonotnye saye!
cak!!sayangnye kakak seri kat adik ayish....
Notacmot~ayish dah ade hobi baru,EXPLORE!

♥ Best Pings ♥

♥FaceBook ♥

♥ Library ♥