♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

07 June, 2011

.::buah jambu batu::.

السلام عليكم ورحمة الله....
hye readers...semoga kalian semua sentiasa berada dlm rahmat dan dilindungi allah selalu...
google ads

Huhu..maaf andainya minggu ni ada diantara blogger yg berpuasa..xtau la nape,rasenye nk buat n3 berkisarkan makan ajo..hohoho..

Sedia maklum..buah jambu batu adelah diantara spisis buah yg sedap dimakan..
Cma memang penggemar buah..buah jambu batu jugak antara yg tersenarai..

kdg2 bila free,mesti ke gerai2 yg menjual buah jambu ni..TAPI..ade tapi tu..tapi buah jambu yg cma suka makan dibeli dari gerai jambu 88 @ pun mmg gerai tu jual buah spisis jambu batu je..buah jambu yg siap dibelah2 ni di rendam dlm air yg berais..harganye rm1 utk 2 ptong jambu..kalau nak beli air jambu batu pun ade.rm1.50 dan kalau nk tambah asam boi tu jadi rm2..tu dia..
google ads~jus jambu
Spesel nye buah jambu ni.ianya sagat rangup bila dikunyah..rasenye pun ade juicy2 ckit..perrgggghhh..meme terbaek la..nak pulak bila mkan dgn asam boi..asam boi ni kaler putih.x mcm asam boi biasa yg kaler keperang2an ckit..rasenye pun lebih manis..
Xleh nak kata apa la..kombinasi jambu ngan asam boi ni mmg menyelerakan..
google ads
Krup krap krup krap..bukan berkuuuurap ye..nyum2...sape yg belum cuba tu,bole la try beli..cma suke beli jambu kat cni:-
jambu batu 88
Pada yg dah penah makan jambu ni mmg sedapppp kan...nak beli utk berbuka puasa nnti pun bole!

Notacmot~dah masuk bulan rejab..moh le kita berlumba2 berpuasa melipat gandakan pahala..

♥ Library ♥

♥ Traffic ♥