♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

09 May, 2011

.::lepaking wif my bEst fRiends::.

السلام عليكم ورحمة الله....  
Selamat pagi readers...semoga kalian semua sentiasa berada dlm rahmat dan dilindungi allah selalu...
google ads


Muehehe..citer yg dah basi…draft punye draft..hari ni nak story..
Sape kat cni ade bestfriend??sila angkat tgn mcm saye..~~hehe..tipulah kalo uols x de bespren kan??kalu bukan manusia sbg bespren.mungkin juga diary?,laptop?,pc?,psp?hehe..sesorg @ sesuatu tempat uols meluahkan rasa hati..

Cma pun ada bespren..bestpren cma sejak dari bangku skolah & hingusan lagi..x sangka dah sedekad ‘relationships’ kami terjalin..dari zaman hingusan main baling tin ngan selipar..ke zaman sekolah rendah & menengah..ke dunia kerja pulak..pastu..bercintan cintun…berumah tangga..dan sekarang dah bernak pinak..kite masih lagi bersahabat..

Actually ..bespren cma semuanya ade 6 org..tp sorang dah sambung belajar nun jauh disane..dah 5 tahun kami x berhubung..yg sorang lagi pun dah berkahwin..dok kat pahang..last jumpa masa cma naik pelamin 2006..pastu xjumpa dah..tp still keep in touch..yg sorang ni pun same jugak..dah bertunang..tp jarang sgt dpt jumpa..so..yg tinggal btl2 dekat ngan cma dan kami selalu kuar ade lah mereka..

Baru2 ni pas kami mengegarrkan pureen sale.kami berjimba kat a&w..pastu kami ke pantai remis melepak2kan dari sambil berborak sakan..
Wahh..rindu lorr..!!lama kite x bersosial cam ni….huhu..alhamdulillah…sehingga kehari ni susah senang kami bersama..dan semoga allah mengeratkan lagi hubungan yg sedia terjalin ni..
Jomm..kite layan gambar plaks

kat pantai remis

ct aja n her son (aiman)

noie n her doter (hasya imanina)


lyn..

pose dulo


noie n her 2nd dotter,izzati..


haha..budok nakal..seri
Notacmot~sebaik2 sahabat adalah yg sentiasa mengingatkan kita supaya mendekati allah dan meninggalkan segala larangannya..

♥ Best Pings ♥

♥FaceBook ♥

♥ Library ♥