♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

31 May, 2011

.::faiz dah tumbuh gIgI!::.

السلام عليكم ورحمة الله.... 
Selamat pagi readers...semoga kalian semua sentiasa berada dlm rahmat dan dilindungi allah selalu...

Muahaha,Cakkk..kejap jeeeeee.....dah nak ujung bulan..aiyoooo..sudah 31 mei oo..esok dah masuk bulan june..alhamdulillah..masih dikurniakan kesihatan dan umur yg panjang oleh s.w.t...lama x cerite psl faiz...ape kes die ye..hehehe...faiz sekarang dah 11 bulan…bulan depan,genablah umo anak teruna ummi ni 1 tahun..hoyehh..dah tumbuh gigi la die..

Cma perasan,gigi pertama die tumbuh mase die umo 9 bulan..halussss je giginye..yg paling x tahan tu,gigi taring tumbuh dulu..kakak  seri dulu gigi depan 2 batang belah bawah yg tunggul dulu..ayish ni,gigi atas.taring pulak tu..aiyoo…dah pandai mengeget org budak bertuah ni..

Semlm cma cek2 dah ade 4 batang,gigi taring atas 2 batang,gigi bawah depan dua batang,secoet je..semakin menjadi2 die menggigit2 bantal busuk..gatai gusi ye sayang??
Haha..lepas ni bole lah balas dendam kt kakak seri suka gigit ayish mula2 dulu..

Bijak anak ummi ni..cepat belajar..bila soh tunjuk gigi,mulelah senyum sampai ketelinga..menampakkan gigi 4 btg yg putih berseri2 tu..hehe..tp bila marah..mak aih…mengamuknye melepaskan geram..sabar jer la……nk cubit2 pipi tu tau!
Meh layan gambar terbaru anak teruna cma yg sorang ni..
meleleh2 air liur..

geget die....

cakkk..gigi halus secoet..

gigi bawah dah 3 btg..

aaaa...muke baru bangun tido..pinky you...

semua mende nak geget...

ha..kan dah geget...

Notacmot~dan satu lagi…..ayish…ayish…
Tunggu next n3..

♥ Best Pings ♥

♥FaceBook ♥

♥ Library ♥