♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

01 April, 2011

.:: yaALLAH,ampunilah hamBamu iNi::.

السلام عليكم ورحمة الله....

Hmm..sebenarnya,mud cma x beberapa nak baik….hati masih lagi terrbakar dek n3 semalam..ingatkan profile die dah kene block..masih on lagi..dan yg paling teruk,si polan tu create lagi 1 fb lain dgn mnggunakan nama yg sama..

Dari apa yg cma perhatikan..si polan ni mmg sengaja nak mewujudkan peperangan agama..mmg itu motif dia..dan sipolan ni ada konco2 nya juga..

Bila dia publish kata2 hinaan keatas nabi junjungan kita muhammad s.a.w..
Hati cma sangat terbakar..menitik airmata ni..marah..! sedih!..kenapa harus dia buat begitu..apa untung nya…bercakap besar.KALAU MAKI NABI,NNTI KENA PETIR OLEH ALLAH..TAPI DIA X DE APE2.. masih sihat..

Nauzubillah…

yallah ya rahman ya rahim…ampunilah dosa sipolan dan buka kanlah pintu hati dia utk bertaubat sekali gus memeluk islam..biar dia tahu apa itu ISLAM yg sebenarnya..siapa itu NABI muhammad s.aw. dan mengenal MU allah yg esa....sesungguhnya hati ini sangat terguris dan terhiris bila sipolan menghina nabi junjungan muhammad s.a.w..dan menghina agama yg aku pegang..

sipolan…mungkin disaat ini engkau gembira diatas caci maki itu..kau berguling2 keriangan melihat umat2 islam diperbodohkan melalu status yg engkau publish kat wall tu..ingatlah..
allah itu maha besar..tiada tuhan melainkan allah…bertaubat lah..selama pintu taubat masih terbuka..

yaallah..hati hambamu ini amat terasa sakitnya..pedih!menggigil tgn2 ni..
report as abuse plz

report as abuse plz
nota cmot~uols..tlg cma report as abuse fb sipolan ni..biarlah dia create beratus pun fb..yg pasti,cma xkan berhenti utk membiarkan dia terus mencaci maki..

♥ Library ♥

♥ Traffic ♥