♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

05 April, 2011

.::SenTiAsa DaLaM hatIku::.

السلام عليكم ورحمة الله.... 
Hola…camat pagi uols..muahahaha…1st at all,cma nak gelak golek2 dulo..mmmuahahaha..kedua,cam nak tersenyum riang sampai ke telinga..
Ke3..mesti uols pelik ngape ngan cma hari ni..
Heh heh heh..
Actually..hubby ni cma ni bukan jenis org yg romantiko..punyelah susah nk anto mms @ sms yg berunsurkan I lap u, u lap me..rindu2an ke..tetiba..tup2 dptlah mms..(mesti pakcik hotlink yg bagi tu..)

 ~SenTiAsa DaLaM hatIku~
Memula tu rase cam x caye je..betul ke idak hubby cma hari ni??hehe3..(jgn mareee syg..)..iyelah..4 tahun kawin..last cma dpt sms camtu pun mase kami cintan cintun ..tp susahhh nk dpt..
Almaklum le..cma ni jenis yg ngade2..suka bunga,coklat,sms cintan cintun cam gitu..yg hubby ni pulak..romantiko die tang lain..he3..

Mungkin pada sstgh org mms/sms segala bagai cam ni biase2 je..tapi cma sgttt suka..selain dari lenggok tubuh badan,kata2 juga memainkan peranan penting dlm sesebuah perhubungan..

Apepun,time kasih ye hubby..
google ads
  ~I’m always in your heart~

Notacmot~kadang2 sesuatu yg simple je dah cukup buat hari yg kita lalui bertukar suka @ duka..kan2??

♥ Best Pings ♥

♥FaceBook ♥

♥ Library ♥