♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

12 April, 2011

.::seLamat TinGgal..I will miss yoU::.

السلام عليكم ورحمة الله....
Huhuhu…setelah a week n ½ cma x sentuh nasi..tidakkah kau rindu sama itu nasi cma??ngeh ngeh….hye2 bye2 nasi ku sayang..sekarang cma dah ade kekasih baru..buah epal hijau n sup sayur..say no to nasi!..
google ads
ramai yg x setuju ngan cara cma diet..no nasi!..tp itu je yg bole buat cma utk me ‘maintain’ kan berat badn dlm jangka masa yg lama..tipu la kalo x de mkn mee,roti @ mknn berkarbohidrat yg lain..ada tu,ada..tp x byk cam selalu la..yg pasti,mmg jimat beras kat umah coz cma bakal x sentuh nasi utk 1bulan ni..he3..habis kat hubby jer la..masak utk hubby sedap2,cma cuma mkn sup sayur jer..sup pun sodapppppp taw (pujuk hati ni)hehe..
google ads

camtulah..ade pengorbanan yg perlu dilakukan utk mencapai 1 misi..bak kata iklan “puakax mkn nasi bukan mati pun” tuuuu dia..sila abaikan iklan tu..insyallah…x mati kut..bukannye x mkn makanan lain pun..

uols yg pernah cuba utk x mkn nasi tu…bole ke??cer citerrr jom..
google ads
notacmot~cma says no to NASI!..any objection??

♥ Best Pings ♥

♥FaceBook ♥

♥ Library ♥