♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

22 April, 2011

.::LeseN oH LeseN::.

السلام عليكم ورحمة الله....
Pagi ni merempit g keja..dah sebulan cam ni..huk huk…dek kerana drive shaft manje belah kanan rosak…so..sekarang kene tahan kat WAD…pergghh… berpoluh2 nk tggu bil kuar ni..pulak tu bearring aircond pun dah sampai masa nk tukar..aduhh..manja…oh manjaku…tahun ni sungguh kopak rm rm rm ku…huwaaaaa..nages ooo..
sebelum dikemas kini~ini pun nk tnjuk ke??wawawa
Cakap pasal lesen..beberape hari lepas tgh syok2 preng2..ade pulok roadblock kat depan tu..kusss..semangat..dgn selambernye..cma pun tunjuk le lesen..tetiba hati ni rase x sedap..eh..dah expired ke lesen ni??dup dap dup dap…sekali lepas da…
dik..lesen nak mati dah ye”..”oo..oke2..”
Ghupenye 20 hb la expired..fuhh…lega..lega..
selepas di kemaskini~sila jgn muntah~~
Alkesah..risau penyakit lupa punye pasal..waktu lunch terus pederas g pejabat pos renew lesen..pom prang2..dah siap..alhamdulillah..selesai 1 kojo..
Abes g pejabat pos,merendek g jumpe rimau jap..ha3..buat ape jumpa “rimau”??sendiri harus ingat....selesai operasi,berjalan la cma ke parking moto..terpandang la keta honda hitam yg cun melecun..sekali yg kuar tu zaquan adha la…pemain bola sepak n9 tu..huh huh..die senyum plak kat cma..ngee….*_____* suke i..die singgah g farmasi caring..cian,jalan terhenjut2..patut la..kaki die berbalut tang lutut --> betis..oh ho..baru je bebrape hari abes game ri tu kan..
Hahaha…~~~

Notacmot~adekah lesen anda semua masih idop??sila cek2…

JGN LUPA KLIK IKLAN DI BWH UTK KETERANGAN LANJUT!

♥ Best Pings ♥

♥FaceBook ♥

♥ Library ♥