♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

31 March, 2011

.::si Jasmine Slalu Hepi mengHINA Nabi Muhammad.::.

السلام عليكم ورحمة الله.... 
Kenapa kalo sembayang harus Ruku, nungging? Supaya Muhammad kalo ngentot cepat keluar'y wkkkk.
Kita manusia terbuat dari tanah, tapi ada 1 manusia yg bernama Muhammad nabi palsu terbuat dari tai, walaupun mandi 100x sehari tetap aja bau, coz dari tai.
Kata'y kalo menghina si muhammad akan kena asab dari awloh swt, aku gak kenapa2 tu, kan dia itu bukan seorg utusan tuhan Muhammad utusan syetan!!! ( Yg dajal itu Muhammad)

Huhuhu…ari nix taw pesal...ketiadaan mud yg melampau….Nk kate Monday blues…bukan..hari ni dah khamis..huhuhu..Pulak tu,kje sebeban nk di settle kan...dan yg penting..hari ni berasa sangat marah!!

Oh ye..uols ade baca ape yg cma plagiat kat atas tu??cma tahu…uols diluar sana mesti dah tau pasal ni kan??allah huakbar...dunia akhir zaman..

Nauzubillah…kenapa mesti wujud manusia semacam ni..perlu ke HINA nabi Muhammad??perlu ke mengutuk segala kejadian ALLAH??

Nuzubillah minzalik..!!x tau la apa yg harus di buat utk si polan ni berhenti dari mengutuk agama kita..agama islam..

Yg paling x patut,pengomen kat status dia tu..semuanya beragama ISLAM..tapi bahasa..nauzubillah..!!kalau ya pun nak menegur org..jgn lah gunakan carutan dan kata2 yg x elok..pernah kedlm al-quran,tertulis, nabi MUHAMMAD marah/menegur org2 kafir dgn kata2 kesat??ada??

Fikirlah wahai umat manusia yg memaki hamun dan komen kat status si polan tu…sudah terang dia nk menjatuhkan islam..siap yg beragama islam sekali terjebakk,turut sama2 menjatuhkan martabat islam..mereka ni yg kutuk kat wall dia bagai nak rak,dia seronok berguling2 sbb komen yg diterima....malunya…

Inilah dia dikatakan baling batu sembunyi tangan..profile palsu..Malas nk cerita banyak..uols nk tau sapa dia??meh ke cni..,
lantang bersuara mengutuk nabi muhammad
Notacmot~agaknye lah kan..apa yg patut kita buat ngan sepisis manusia cam si Jasmine Slalu Hepi ni ye??.

♥ Best Pings ♥

♥FaceBook ♥

♥ Library ♥