♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

03 March, 2011

.::ayg,abg rasa..cukuplah..::.

السلام عليكم ورحمة الله....

google ads


dah nk masuk 5 tahun kawen..dan sebelum berkahwin lagi masalh ni x pernah2 selesai..sebelum kawin dok ngan mak..sampai mak pun dah xtau nk bebel ngan nasihat apa..bila tnya kt mak,jwapanye:

“entahla long....mak xtau nk ckp ape dah..mcm2 dh cuba..tp x bole jugak..terpulang kat hang la..”

bila dah kawin...g bermlm di umah mertua pun cma dpt kritikan dn nasihat..sehinggakan adik beradik pun masuk campur..bagi nasihat dn syorkan yg lain..mcm mna ni??

bila kat umah tok sah ckp la..setiap hari hubby marah2 n bebel..sampai hubby pun naik fedap..iskhh...nape hubby ni...x syg cma lagi ke...kenapa..mengapa...apakahh...???

kalau tnye cma...tentunya cma x RELA...cma masih SYG...dan xkan PERNAH buat camtu lagi..cukupla sekali..tu pun sampai demam seminggu bila terlajak kata...

*sob..*sob..sob*
tlg la cma..cma dah pening pala ni..
google ads


last skali...hubby ckp kat cma...
ayg....abg rasa...cukuplah..ayg carilah produk lain yg bersesuaian utk menghilangkan KELEMUMUR tu..bila abg bising soh potong rambut tu..ayg xnak..
x RELA la..SYG sgt la..ha..terpulanglah..abg dah penat nk bebel2 ni..
bukan abg je..mak,ngan adik2 pun dah bagi nasihat soh potong rambut tu..tp ayg x nk juga..kalau syg sgt rambut tu,cari lah syampu yg bersesuaian ye..kuar duet memahal pun x pe..abg dh x sanggup lgi dgr ayg pot pet.. “kelemumur...kelemumur...kelemumur..” ye syg..

cma??
syg nye nk ptg rambut..dah lama simpan pjg2 tetiba nk ptg plak..ahhh...cukup sekali.. terlepas ckp kat barber soh gunting..dah tu demam seminggu wehh..
kelemumur ni cam biskut..kejap ade..kejap x de..bila ade dah mcm salji..tambh plak rambut gugur..haiiisshhh...nk  g salun nnti ntah ape2 produk pulak kene pakai..”

uols..tlg cma..apa lagi petua yg bebtul mujarab hilangkan kelemumur..
serai,santan,limau purut,limau nipis semua cma dah cuba..x berkesan..
syampu??dah sampai ke xxx.xx harga pun degil jugak..huhhuu...tlg lah..

google ads

notacmot~kelemumur.....oh kelemumur...

♥ Best Pings ♥

♥FaceBook ♥

♥ Library ♥