♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

10 February, 2011

..::B.e ohh b.E::.

السلام عليكم ورحمة الله....


Hmmm..lama rasa x bukak akaun nuff..sebulan jugak la..so..tadi cma pun g la cek ape yg patut..
Alhamdulillah..VU dah semakin tinggi..thengs kat uols yg selalu dtg ke teratak cma yg daif ni..huhu~thengs jugak yg sudi klik2 ape yg patut...jgn riso..cma tiap2 kali singgah..cma suka panjangkan tgn (bkn mencurikkk ye~) klik2 disitu..muahaha..
Cek kat earnings..huhu..masih mencuka.(.biarlah dia)xmo naik2..cek kat visitor..alhamdulillah..adelah yg singgah..(thengs)
Pastu cma terpandang kat B.E..
BE n ME

Alhamdulillah...dah masuk..yg cma terkejazzzzz ade 3 yg masuk..eh,nuff ni nk bg angpow CNY kew??haw haw haw..apepun..terimasssss kat en nuff coz mempercayai teratak cma utk menempel iklan..(terharu sihhhh)

are u AXE??

DIGI happy

mILO fuze


Tu lah dia iklan yg sedang menari poco2 kat teratak cma...(^_^)
ehhmmm...B.E masuk manyak mana pun,kalo xde org yg berminat nk klik tau psl iklan tu pun x berguna juga kan...cma oh cma~~~ (@_@)

notacmot~mataku pedih..dn merah cam monsterrrr..aduh~~~nk sakit mata ke ni??
cma mc hari ni..batuk n sesema tahap melampaw~~~

♥ Best Pings ♥

♥FaceBook ♥

♥ Library ♥