♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

11 January, 2011

.::Iskkkk!aBg penIn la Dgn aYg!!!::.

السلام عليكم ورحمة الله..........


al kesah...si suami yg pening ngan si isteri..layan.....

>> huBBy talipon,
> > Yang oii... Abang kat kedai mamak ni... ayg nak pesan apa-apa x?
> >
> > ayg  jawab,
> > Takmau bang, ayg awak ni on diet...
> >
> > hubby pon balik umah, goyang tangan tak beli apa-apa...
> > Sampai umah, tengok ayg tarik muka moncong mcm cencorot
> > Siap majuk-majuk... Lari tido bilik sebelah....
> >
> > Bila hubby tanye balik,
> > Kan tadi ayg yang takmau pesan apa-apa yang oiii....
> >
> > ayg  jawab,
> > Memangla orang kata takmau apa-apa...
> > Tapi belikan jerla apa-apa....
> > Kalau abang beli apa-apa kita makan jerrr....
> >
> > Eh, ayg aku ni... Yang mana satu nih?fenin2..
google ads
***********************************************
> >
> > hubby talipon ayg,:
> > Petang ni ayg nak masak apa Yang?
> >
> > ayg jawab,
> > Alaaahhh.... Hari-hari kena masak, penatlah bang!
> > Balik keja ni Abang makan siap-siaplah
> >
> > hubby  pon, balik keje.. Singgah kedai mamak
> > Tibai nasik beriyani kari kamben baekk punya.
> > Sampai umah, sendawa bau kamben...
> > Tiba-tiba... ayg jerit panggil suh makan!
> > Bang, ayg masak sambal tumis petai, ngan sup ayam,
> > ade telur bistik, ngan ayam goreng kunyit peberett abg. Jom makan!!
> >
> > Si hubby terkulat-kulat pandang makanan penuh satu meja,
> > Sedangkan perut dia dah senak, penuh dengan kamben!
> > Merajuk lagiiii... Tido bilik sebelah lagi.....!!
> > Yang, awak ni ada kecelaruan mental ke halusinasi nih?
google ads

************************************************
> >
> > Abang ni, kalo dok umah asek sepah umah jerlah!
> > ayg penat tau asik nak kemas umah  jer..
> > Awat abang tak kuar pi mancing ker... Pi main bola ke...
> > Pegilah! Pegilah! Saya nak rilek-rilek dgn budak-budak nih
> >
> > Si hubby punyala seronok weeiii....
> > Dan-dan bangun pi tukar baju, capai talipon, capai kunci keta...
> >
> > Bila dah siap, kuar bilik...
> > Tengok anak bini dah siap-siap pakai baju lawa2...
> > Bangggg, ayg ngan anak2 ikut awak eh?
google ads

************************************************

> > Bang, ujung minggu ni balik kampung nak?
>>
> > Abang keja lah yang....
> >
> > Abang hantar ayg ngan anak2 dah la bang,
> > Pastu abang balik la KL balik
> >

> > Lepas dah hantar ayg ngan ank2 balik Parit Buntaq,
> > Esoknya, hubby pon start keta... Nak balik KL.
> >
> > Baru sampai Taiping, talipon berbunyi... ayg talipon.
> > Abang bila nak balik ambik kitorang bang?
google ads

************************************************
> > Abang ni asyik tengok tv jer dari semalam tau
> > Abang tak kesian ke kt ayg nie.....
> > Dah kelupas-kelupas kulit jari tau.. Asik basuh kain jer
> > Abang tulunla lipat banjaran Himalaya dalam bilik rahsia tu bang...
> >
> > hubby pon, dengan muka rebel.... Masuk bilik rahsia... Lipat kain
> >
> > Sekali, ayg masuk bilik nak usha line... Tetiba jer kena petir plak..
>>
> > Apa abg lipat kain mcm ni banggg?
> > Kenapa sudut kanan tak align dgn sudut kiri nih?
> > Kenapa kolar baju ni awak lipat ke dalam?
> > kenapa spender ni awak lipat tiga?
> > kenapa? kenapa? kenapa?
google ads
************************************************

> > Nah hambik anak ni bang... pakaikan pampers, pakaikan baju...
> > ayg nak mandikan anak yang sorang lagi....
> >
> > Nak bagi pakai baju mana ni Yang...? <--- hubby tanya
> > Alah abang ni... kan baju anak ada 8 bakul tu...
> > pakaikan jerlah baju mana-mana pon...
> > bukan ada org nk tengok ponnn...
> >
> > Bila ayg tengok, anak dah siap pakai baju....
> > Apa pesen baju abang bagi budak ni pakai bangggg!
> > Apsal seluar kale kunen, tapi baju kaler merah?
> > kalau orang tengok, nanti orang ingat anak kita sami la...
google ads
Oh ayg ku….

…..hehehehehehehehe………

uols????betul ke pempuan ni rumit???
entah betul entah tidak...tp yg last skali tu...cam beeetull je cma??

p/s:erkk..betul ke??

♥ Library ♥

♥ Traffic ♥