♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

12 December, 2010

- uBat pErcumA kpD IbLis -

السلام عليكم ورحمة الله........


hmmm..masih lg dlm mud x sihat..sbb batuk2 dah mula nk mgurat2 kerongkong nie..adeh...tekak rase perit sgt....sabo jer la....niat di hati nk g jom heboh kat bukit jalil tu..kensel...!

 
google ads
tu..nmpak kt atas tu pic ape???ermm...ade x yg tgh bca n3 cma ni..ermmmm..suka kencing berdiri??jgn x tau ye..tebiat ni sgt la tidak elok..klu ade anak pempuan or  laki2 yg dah pndai berak kencing,ajarlah mereka supaya jgn kencing berdiri...nak tau sbb ape???meh cma nk share satu artikel ni...


Ada satu kitab menyatakan bahawa syaitan itu juga sering mengalami sakit-sakit dan patah riuk kaki dan tangannya.Walaupun seteruk mana pun penyakitnya dan patah kakinya,namun ade sejenis ubat yg membantu memulihkan penyakitnya.Boleh katakan setiap hari syaitan dan iblis mengalami patah kaki dan tangan yg serius dan boleh dimasukkan ke wad ICU.

google ads

Namun kita sebagai umat islam juga telah bersimpati dgn nasib iblis dan syaitan dan telah menghulurkan ubat secara percuma kpd mereka yg dilaknat.Di pendekkan cerita, suatu hari bapa iblis telah mengarahkan anaknya pergi mengganggu umat islam yg baru hendak solat dimasjid, apabila sampai sahaja di masjid, si anak-anak iblis ini sudah bersedia untuk menghasut dan melalaikan para jemaah. Tiba-tiba berkumandanglah azan, maka larilah iblis lintang pukang sambil terlanggar bukit,pokok besar dan seumpamanya dan mereka lari sehingga tak terdengar lagi di telinga mereka laungan azan.

Maka iblis tadi meraung sakit kerana cedera parah,patah tangan ,kaki dsb. Datanglah bapak mereka dan mengarahkan bhw hanya ade satu saje ubat yg boleh menyembuhkan kembali kecederaan parah mereka, lalu menyuruh mereka pergi ke rumah org islam dan carilah air kencing org yg kencing berdiri dan sapulah ke tempat yg luka cedera parah. Sepantas kilat iblis2 itu mencari org islam yg kencing berdiri dan serta merta kesakitannya sembuh.

Kesimpulannya,org yg kencing berdiri inilah yg menjadi punca iblis sentiasa sihat dan segar.oleh itu..jgn kencing berdiri...

p/s-mata dah mula mengantuk dek kesan ubat batuk.......

♥ Library ♥

♥ Traffic ♥