♥ Pn Belog ♥

My photo
Assalammualaikum :) Saya CMa, Ummi Seri & Faiz, 32 tahun 2017, Salam Perkenalan.. ^_^ ////Comment Disable. Sekiranya ada pertanyaan atau sebarang maklum balas, bolehlah berhubung dengan CMa di :- Shiemacma@gmail.com mekasih :)

30 November, 2010

~ahh sudah..... ~

السلام عليكم ورحمة الله....

hmm..ini hari n3 cma kpd kupasan2 limau eh..sharing ape2 yg patot..
so..hari ni jom bace ape yg menarik…
Laici, mushrooms and sos ikan tu mcm penah je ade kat umah kite..???????
Astaghfirullahal'azim..



Istighfarlah kita banyak2. Entah berapa kilo dan benda2 ni espsecially buah Lychee tu yg dah kita telan dgn begitu lazat.Tau-tau ade lak campur benda2 haram tu..
Hmmm..Tak tau nak makan apa dah. macam2 la ni..makan biskot ada melamine.. makan buah2 dlm tin ada extract khinzirlah.

Apapun kita hati2 le..jgn beli dan suapkan ke mulut kita dan anak2.


 
KESEMUA YG DI ATAS ADA MENGANDUNGI LEMAK BABI/KHINZIR.

JAKIM telah menghantar surat pada semua retailer supaya tutup tanda
halal pada produk tersebut. 

"Narcissus"
-          is an established and well known brand associated with high quality China canned food and seasoning such as whole mushrooms, asparagus spears, lychees, spiced pork cubes, stewed pork chops etc. The range of "Narcissus" food products, which is very well demanded in many parts of the world, include : 

Canned Meat
Canned Seafood
Canned Fruits
Canned Vegetables
Seasonings 

di atas adalah barang2 keluaran narcissus.

Kepada semua muslimin dan muslimat tolong sebar2kan info ini kepada umat islam yg lain.untuk mendapat kesahihan tentang hal ini sila lawati
website
 

http://www.halaljakim.gov.my/ 

p/s-ternampak…tp xingat penah mkn ke x lychee brand ni…nangessssss!!!

♥ Best Pings ♥

♥FaceBook ♥

♥ Library ♥